Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Camilla - 16 mars 2008 15:57

Efter en promenad, en tur till ica och lite fika med kaffe och chokladkaka är det dags för film, the heartbreak kid.

Av Camilla - 16 mars 2008 13:01

Jag somnade om förut och gick upp vid 9.30, tittade på nyhetsmorgon och åt frukost. Sen duschade jag medan J kollade hockey, har sorterat bland massa papper också och hunnit med soppa till lunch. Nu blir det nog en liten promenad i vårvädret, gäller att passa på för snart ska det tydligen bli kallare igen! Skit också.

Av Camilla - 16 mars 2008 07:33

Ligger i sängen och bloggar :) Jag somnade rätt tidigt igår så nu är jag pigg. Tråkigt att Perelli vann igår, tycker låten är lite tråkig. Jag röstade på lilla Amy och BWO :)


Vad ska man hitta på idag då?

Ovido - Quiz & Flashcards