Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Camilla - 10 mars 2008 22:25

På tågresan hem hamnade jag bredvid en pratglad 18-årig kille. Han var trevlig så det gjorde inget att han babblade. Dessutom åkte jag X200 hem så resan gick fort ;)


När jag kom hem fick jag räkor och rostat bröd och så glass till efterrätt.


Hittade en bild på facebook:

Not one of my proudest moments haha Har dock för mig att jag spelade redlös. Hoppas!!

Av Camilla - 10 mars 2008 13:41

Ja, vi har det inte lätt

Av Camilla - 10 mars 2008 11:20

Nej, uppsatsskiten får vänta. Orkar inte. Kanske lägger mig och läser istället medan jag väntar på dom goda pannkakorna som jag ska få till lunch av Johans pappa :) Känner mig bakis fortfarande, hörde jag gammal? ;)



Av Camilla - 10 mars 2008 10:14

För det är Camillas 23-årsdag, hurra, hurra, hurra! :) Middag med familjen i fredags och fest i lördags. Känns som jag firat redan. Är hemma hos Johan idag. Kl 5 i morse gick han upp för att åka till jobbet. Kul tid. I eftermiddag när han kommer hem ska han skjutsa mig till Linköping och så tar jag tåget hem därifrån. Kanske bjuder mamma och pappa på tårta då ;)


Ska sno några bilder av Kajsa från neonfesten i lördags och lägga upp här vid tillfälle. Vi tog ju en del bilder :)


Igår blev det pizza och bio. No country for old men såg vi. Bra film!


Ska duscha nu, sen kanske göra några omarbetningar i uppsatsen innan slutversionen skickas in.

Ovido - Quiz & Flashcards