Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Camilla - 22 mars 2008 20:02

Sov bara fyra timmar i natt så efter all påskmat (ägg, sill, potatis, lax, lamm, tårta, godis) la jag mig och vilade "en stund", blev nästan att jag sov i tre timmar ;) Tobbe och Andreas hade åkt hem när jag vaknade. Pappa och Johan tittar på hockey där nere så ska väl göra dom sällskap nu.


Återkommer med bilder från middagen senare :) 

Av Camilla - 22 mars 2008 13:08

Tyvärr tog vi inga bilder inne på klubben igår men på resan in behövde vi roa oss lite :)

Av Camilla - 22 mars 2008 11:08

En riktigt trevlig kväll blev det igår. Massa dansande, några drinkar och trevligt folk :) Synd att det låg så långt bort bara. Vi var inte hemma förrän kl 4. Då blev det några mackor och sen somnade vi nästan innan vi lagt huvudet på kudden :)


Jag och Johan ska handla påskgodis och nån påsktårta sen, vi som står för godsakerna! Sen blir det påskmiddag med familjen. Tobbe och Andreas kommer kl 14.


En dusch nu och på med lite fina kläder så man blir som folk :)

Ovido - Quiz & Flashcards