Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Camilla - 1 mars 2008 18:30

Är sugen på att köpa en body, tycker den här ärmlösa är riktigt snygg! Bara dra på en kjol eller ett par jeans :)

Av Camilla - 1 mars 2008 14:44

Mat från Mcdonalds till mig, kebabrulle till Johan, pizza till pappa och sallad till mamma från pizzerian :) Vad ska man hitta på nu? Kanske blir film.


Jag när jag bloggar ;)

Av Camilla - 1 mars 2008 11:08

Kl 7 vaknade vi i morse men låg kvar till 9 :) Det är det bästa med lördagmornar, att man inte MÅSTE gå upp. I alla fall inte om man har ett må-fre-jobb. Jag och älskling funderar på att bowla idag. Johan är dock lite trött så får se om det blir av. Grått och regnigt här så kanske blir att stanna inne i myskläder hela dagen.


10 mars (min födelsedag) har jag bokat in en intervju på Norstat (marknadsundersökningsföretag). Var en som ringde därfrån och ville träffa mig. Känns bra om jag inte skulle få jobbet på socialkontoret. Men jag hoppas såklart på det, vill verkligen ha det :D Hoppas de ringer på måndag.


Men nu är det helg så ska försöka koppla bort jobb och skola. 

Ovido - Quiz & Flashcards