Alla inlägg under mars 2008

Av Camilla - 10 mars 2008 10:14

För det är Camillas 23-årsdag, hurra, hurra, hurra! :) Middag med familjen i fredags och fest i lördags. Känns som jag firat redan. Är hemma hos Johan idag. Kl 5 i morse gick han upp för att åka till jobbet. Kul tid. I eftermiddag när han kommer hem ska han skjutsa mig till Linköping och så tar jag tåget hem därifrån. Kanske bjuder mamma och pappa på tårta då ;)


Ska sno några bilder av Kajsa från neonfesten i lördags och lägga upp här vid tillfälle. Vi tog ju en del bilder :)


Igår blev det pizza och bio. No country for old men såg vi. Bra film!


Ska duscha nu, sen kanske göra några omarbetningar i uppsatsen innan slutversionen skickas in.

Av Camilla - 9 mars 2008 10:17

Snart ska jag åka härifrån till Linköping där jag och älsklingen ska ses och äta lunch :) Ska bli mysigt. Längtar efter min Johan! Hoppas han är sugen på donkenmat eller nåt sånt ;) Han festade också igår så det borde han vara.


Imorgon fyller jag år :) 

Av Camilla - 9 mars 2008 09:00

Vilken sekund som helst kommer mitt huvud sprängas. Jag lovar.

Av Camilla - 8 mars 2008 19:07

Nu blir det fest!


Av Camilla - 8 mars 2008 15:19

Är hos Kajsa i Norrköping nu. Pojkvänsfritt har vi ;) Vi har varit och shoppat mat och vin inför kvällen så nu är vi redo! Snart dags att fixa i ordning sig.



Av Camilla - 7 mars 2008 22:39

Min namnsdag idag.


God natt :) 

Av Camilla - 7 mars 2008 20:50

Eftersom hela familjen var samlad ikväll (förutom älskling) fick jag min födelsedagspresent från familjen och mormor, morfar, farmor och farfar. Pengar till laptop :D 7500 kr, varav 4000 från farmor och farfar ;) En superbra present! 


Tror jag ska packa nu inför helgen. Imorgon förmiddag åker jag och Kajsa till Norrköping för att gå på fest :)  Sen kommer jag vara hos min älskling söndag till måndag. Ska bli en toppenhelg!



Av Camilla - 7 mars 2008 18:43

Brorsorna är här på middag. Hungrig som ett djur är jag!

Ovido - Quiz & Flashcards