Alla inlägg under mars 2008

Av Camilla - 12 mars 2008 22:00

113 unika besökare idag, so far. Inte illa :)

Av Camilla - 12 mars 2008 20:10

I morse försov jag mig. Hade en halvtimme på mig istället för en timme. Jag hann ändå men när jag satt på bussen undrade jag hur jag hade hamnat där, allt gick så fort.


Kom precis hem från Täby centrum, åt middag med Jessica. På hemvägen köpte jag lunch till imorgon och några kiwisar, så gott :)


Nu ropar katten på mig. Jag kanske måste gå ner och kasta mus :P Grey's sen! 

Av Camilla - 11 mars 2008 21:28

I know you love me ;)


Gonatt! 

Av Camilla - 11 mars 2008 19:38

7 olika ögonskuggor blev det för bara 66 kr inklusive frakt på pureluxcosmetics.com :)


En av färgskalorna, blev några från den. Roligt med lite färg.

Av Camilla - 11 mars 2008 19:11

En lugn dag på jobbet idag. Men fy så skönt det är att komma hem efter en arbetsdag :) Ska bli ännu skönare sen när vi har flyttat och jag kommer hem till nya lägenheten. Börjar iofs få lite flyttångest faktiskt, samtidigt som jag ser fram emot det så känns det konstigt att lämna allt och alla här. Oroar mig lite för att jag inte ska trivas och så men tycker ju att det ska bli jätteroligt såklart. Ny lägenhet, nytt jobb och att äntligen få bo med Johan igen :)


Nu ska jag titta på ögonskuggor, Malin på jobbet tipsade om en sida där man kan beställa prover för 1 dollar styck :) Då kan man ju prova lite olika. 

Av Camilla - 10 mars 2008 22:25

På tågresan hem hamnade jag bredvid en pratglad 18-årig kille. Han var trevlig så det gjorde inget att han babblade. Dessutom åkte jag X200 hem så resan gick fort ;)


När jag kom hem fick jag räkor och rostat bröd och så glass till efterrätt.


Hittade en bild på facebook:

Not one of my proudest moments haha Har dock för mig att jag spelade redlös. Hoppas!!

Av Camilla - 10 mars 2008 13:41

Ja, vi har det inte lätt

Av Camilla - 10 mars 2008 11:20

Nej, uppsatsskiten får vänta. Orkar inte. Kanske lägger mig och läser istället medan jag väntar på dom goda pannkakorna som jag ska få till lunch av Johans pappa :) Känner mig bakis fortfarande, hörde jag gammal? ;)



Ovido - Quiz & Flashcards