Alla inlägg under april 2007

Av Camilla - 3 april 2007 10:16

Skola mellan 12-14 idag. "Kriminalpolitik" heter nya kursen. Handlar om vad man kan göra åt brottsligheten. Ny kurs = nya böcker = nya utgifter, inte kul. Har beställt en bok och så ska jag köpa två begagnade böcker av en kille som jag pluggade med förra våren. Känns ju alltid lite bättre när man kan få tag på begagnade böcker. Verkar som att jag och Johan delar på oss i påsk. Johan åker till sina föräldrar och jag stannar här. Mormor och morfar kommer till mamma och pappa och dom träffar ja inte alltför ofta. Ska äta något nu. Åt frukost kl 8 så jag lär ju dö om jag inte äter nåt förrän jag kommer hem vid tre.

Av Camilla - 2 april 2007 12:16

Frida - Dunka mig gul och blå

Av Camilla - 2 april 2007 09:22

Har föreläsning idag kl 15 så har haft en väldigt skön morgon. Tagit de lugnt, ätit frukost framför nyhetsmorgon å läst tidningen. Åt t.o.m ägg till frukost :-)På lördagkvällen blev de choklad å film....för mig åtminstone. Johan satt vid datorn typ hela kvällen. Men ja hade ju min choklad så ja va mer än nöjd. Frida (Tobbes tjej) kom förbi å lånade hårspray. Dom skulle ut. Igår åkte vi in till stan. Johan skulle shoppa. Inte jag...egentligen. Men de blev en rosa lång t-shirt, eller kort klänning, vilket som. Å den kostade praktiskt taget ingenting så ;-) Älsklingen köpte en jättesnygg tröja på carlings, ett par jeans å solbrillor. Vi tänkte ha picknick i nån park men vi hamnade på bänkarna vid fontänen på sergels torg haha Men solen sken å vi hade mat så de gick inte å klaga. Nu ska ja måla naglarna med mitt nya rosa nagellack å fortsätta njuta av förmiddan.

Ovido - Quiz & Flashcards