Alla inlägg under april 2007

Av Camilla - 9 april 2007 11:34

Av Camilla - 8 april 2007 16:26

Har precis träffat Kajsa. Vi va ute å gick..å gick..å gick..å gick :-) Blev en rejäl promenad. Är nog troligt att vi har gått bort ALLT påskgodis nu! När som helst nu kommer sötnosen hem. Känns jättebra att han kommer hem idag så vi har en helt ledig dag tillsammans i morgon. Jag har lagat middag - köttfärssås med morötter, champinjoner och linser. Blir middag till hockeyn. Dagens låttips: Sahara Hotnights - Cheek to Cheek

Av Camilla - 7 april 2007 20:05

Igår bjöd mormor på middag hemma hos mamma och pappa. Det var mycket trevligt! Andreas var där men inte Tobbe som åt påskmiddag hos Fridas familj. Fick skjuts av Andreas dit men han åkte hem ganska tidigt så jag lånade cykel och cyklade hem lite senare. Pappa cyklade med mig, snäll som han är :-) Gick och la mig ganska tidigt. Fick ett supermysigt sms av Johan vid 2-tiden. Now I really miss him! Vaknade tidigt i morse igen. Redan halv åtta! Märkte att de va nåt konstigt med knät. Gjorde jätteont när jag böjde på det. Snacka om klenis om det berodde på cykelturen igår ;-) Såg några sex and the city-avsnitt (igen) innan frukosten. Cyklade senare tillbaka till mamma och pappa på den lånade cykeln för att äta påskmat. Nu var Tobbe också med. Som vanligt när det finns massa olika mat så äter man för mycke och blir äckligt mätt. Lite godis gick ändå ner ;-)Nu har mormor och morfar precis varit här och tittat på lägenheten. Tror att dom tycker att det har blivit riktigt fint! Katterna fick hälsa lite smått på hunden. Intressant experiment. I morgon ska jag träffa Kajsa. Ska bli kul! Förhoppningsvis kommer Johan hem också. Tycker att han har varit borta tillräckligt länge nu ;-) Dagens låttips: The Red Jumpsuit Apparatus - Face down

Av Camilla - 6 april 2007 14:10

Har köpt en väska från tradera. Mitt första nätauktionsköp :-)Den är från 60-talet och är lite vintage. Fick den för några veckor sen men har inte haft nåt bra tillfälle att ha den än. Känns lite mer som en partyväska. Kanske tar den ikväll dock bara för att få använda den :-D

Av Camilla - 6 april 2007 13:08

Har precis varit ute på en skogspromenad med mamma och pappa. 7,5 kilometer blev det!!! Är helt slut i benen nu haha Pappa ringde i morse och frågade om jag ville följa med och eftersom jag inte hade några planer så lät det som en bra idé. Känner mig duktig nu :-) Hade lite svårt å sova i natt utan gosingen. Blev en del avsnitt av sex and the city på kvällen så jag somnade sent och vaknade tidigt. Brukar vara värst första natten jag sover ensam. Saknar honom massor.Ska ringa Sefaat snart, tänkte ses en stund. Va nog cirka hundra år sen vi sågs senast, ungefär, nånting sånt ;-) Och det är alldeles för dåligt med tanke på att vi inte ens bor hundra meter ifrån varandra. Ikväll blir det middag hos mamma och pappa med mormor och morfar. Skönt att slippa laga mat ;-) Inte så kul å laga mat till sig själv. Inte något avancerat åtminstone. Nu ska jag vila mina ben :-)Dagens låttips: Pink - Dear Mr president

Av Camilla - 5 april 2007 11:00

Lyckades få en bild av älsklingen i sina nya calvin klein glasögon ;-) Har typ aldrig sett honom i glasögon. Tycker att han är superfin!Nej nu ska jag komma igång med städningen. Dagens låttips: Beyonce och Shakira - Beautiful liar

Av Camilla - 5 april 2007 10:18

Katterna hänger i baren, just precis nu..inte 2004-01-01 som de står på bilden :-P Dom va inte födda då. Plutten fick ledigt idag så han håller och packar nu för att åka iväg till Mjölby. Kommer sakna honom massor. Tror inte vi har varit borta från varandra så här länge sen vi flyttade ihop. Blir ju fyra dar. Idag ska jag storstäda. Mormor och morfar kommer hit under helgen för att titta på lägenheten. Dom har inte sett den efter renoveringen. Inte sett nya färgen i vardagsrummet eller sett baren. Ska till centrum med Tobbe sen också. Vi ska köpa present till mormor som fyller 76 år idag. Tror att jag ska köpa nåt påskigt till mamma å pappa också eftersom vi ska dit på påsklunch på lördag :-)

Av Camilla - 3 april 2007 21:56

...slutade precis. En kvinna fick spel när hon fick reda på att hennes man hade varit otrogen. Hon sköt hej vilt omkring sig inne i affären där hennes man jobbade. Undrar om man själv skulle kunna få sånt ryck. Hope not. Jag gör iofs rätt drastiska saker när ja blir arg haha Älsklingen med. Han har hällt yoghurt över mig en gång. Snacka om att jag blev paff haha och tyst!Ätit choklad har jag gjort också. Inte bra. Brukar inte äta nåt onyttigt i veckorna, bara på helgerna. Men idag var självdiciplinen som bortblåst och jag fuskade. Märks det hur jag försöker rättfärdiga mitt chokladätande med att jag brukar vara duktig i vanliga fall? ;-)Nej, bra. Sålt en bok har ja gjort också. "Introduktion till socialpsykologi". La ut några annonser på kurslitteratur.se och idag fick jag mail om att de va en som ville köpa. Nice. American idol nästa!

Ovido - Quiz & Flashcards