Alla inlägg den 2 december 2007

Av Camilla - 2 december 2007 18:02

Jag tycker Marie är grymt bra och så härlig men jag kan inte låta blir att heja liiite lite mer på Amanda för jag ryser när hon sjunger. Älskar sådär skönt raspiga röster.

Av Camilla - 2 december 2007 16:13

Bilder från i fredags:

Av Camilla - 2 december 2007 15:57

Johan har åkt och jag har varit och hyrt film (Mr Brooks) och köpt lite gott till kvällen. Är man ensam får man mysa till det så gott det går :) Är så härligt med all julbelysning här hemma, love it!


Mamma och pappa var här en stund. Mamma drack upp sista glöggen :) Får ta och köpa en ny. Vill prova den där luciaglöggen med chokladsmak. 


Ska ta disken nu innan jag kan gosa ner mig ordentligt i soffan! 

Av Camilla - 2 december 2007 11:08

Det ska vi fira med glögg och pepparkakor lite senare :) Har ätit frukost och tittat lite på nyhetsmorgon och myst med tända ljus.


Måste se reprisen av idol sen, missade ju det i fredags. Älsklingen åker hem vid 14-tiden ungefär, lika tråkigt som vanligt :(  Blir att man börjat planera för nästa helg redan :) Jag vill gå på julmarknad då! Hoppas att snön kommer hit snart, blir mer julstämning då. Fast jag antar att man inte kan räkna med en vit vinter längre, inte här iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards