Alla inlägg under december 2007

Av Camilla - 27 december 2007 22:26

Hemma från kryssningen. Mysigt har vi haft det! Skönt att åka bort bara vi två :) Dock är vissa saker trevligare än andra på en kryssning.


PLUS

  • God mat (a la carte åt vi till middag och frukostbuffé på morgonen)
  • Billiga drinkar (Jag drack rom och cola och white russian)
  • Tax-free (blev lite alkohol och en mascara till mig)
  • Spelautomater (spänning på hög nivå)


MINUS

  • Spelautomater (spännande som sagt men jag blir beroende haha, "en sista gång")
  • Skabbig hytt (hade valt en fräschare om jag visste)
  • Mycket skabbigt folk (haha, tyvärr)


Fler plus än minus ju hehe Allt som allt var det bra! Det viktigaste är ändå sällskapet :) Och Johan får ett stort plus!

Av Camilla - 26 december 2007 16:12

En favorit i repris, kryssning till Finland :)



Av Camilla - 25 december 2007 16:11

Av Camilla - 25 december 2007 15:53

Vi gick till mamma och pappa och hämtade bilen (och julklapparna) som vi lämnade igår. Fanns en hel del julmat kvar från så vi svullade lite smått idag med :)


Funderar på att lägga oss i soffan och läsa våra julklappsböcker.  

Av Camilla - 25 december 2007 12:43

Polarn var ute på balkongen och jag stängde dörren (kallt inne annars), brukar titta till henne då och då för att se när hon vill in. Hon är så duktig, sitter på utebordet och tittar på fåglar :) Men så glömde jag bort henne haha Tänkte efter en halvtimme ungefär att var är Polarn och så kom jag på det. Stackarn satt ihopkrupen vid dörren :( Dumma mig.

Av Camilla - 25 december 2007 10:57

En mysig julafton blev det igår, som alltid måste jag säga :) En god juldrink med rom och kanel til Kalle Anka fick vi när vi kom till mamma och pappa. Efter det blev det julmat. Som vanligt äter man så man är på gränsen till att spricka haha Karaoke blev det också under kvällen; jullåtar och rocklåtar, riktigt kul var det :) Perfekta julklappar fick jag också; presentkort på vila, MQ (av älskling), Change (underklädesaffär), badlakan, bok (duck-city), skor (av älskling), halsband och örhängen, te, puder från Kanebo, halsduk och mössa, pengar. Till Johan köpte jag Kents nya skiva och så fick ha en kryssning till Åbo, imorgon åker vi på den :D Ska bli mys.


Hoppas ni alla hade en underbar dag och god fortsättning :)

Av Camilla - 24 december 2007 11:37

God jul önskar Camilla och Johan

Ovido - Quiz & Flashcards