Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Camilla - 2 juni 2008 19:18

Det flög precis in en fågel  genom fönstret. Jag och Johan kröp ihop i soffan och höll om huvudet haha Vi trodde den skulle dyka rakt på oss. Lillkatten såg den och ville ta den :P


Biljetter till sex and the city är bokade!

Av Camilla - 2 juni 2008 18:23

Blodprovet visade att Polarn är frisk :D Det känns som en lättnad!


Åt lunch med min Kajsa idag, jag tog med min matlåda och Kajsa åt också leftovers. Till efterrätt blev det såklart kladdkaka ;) En kort men som alltid trevlig dejt. På rasten  på jobbet sen bjöds det på rabarberpaj och glass eftersom en kollega fyller 65. Himla gott var det :) Riktigt bortskämd med godsaker blev jag idag. Var annars kul på jobbet , mycket att göra och det gillar jag!


Middag här snart, blir köttbullar med färskpotatis och gräddfil :)





Ovido - Quiz & Flashcards