Alla inlägg under juni 2008

Av Camilla - 13 juni 2008 11:27

Ledig idag på grund av Emils student. Jag och Johan har gjort paj som vi ska ta med och en del kallskuret har vi köpt :) Långklänningen är på (mig) men det blir nog en tröja över för lite ostabilt väder är det. Presenten är köpt, likaså alkoholen. Men jag kommer nog vilja ta det rätt lugnt idag med den har jag en känsla av ;) Efter den galna kvällen igår. Men kul var det :D

Av Camilla - 12 juni 2008 21:46

Den som flaskan pekar på och jag har aldrig, oj, oj, oj :P

Av Camilla - 12 juni 2008 18:03

Jag åt tacos utan bröd! Jag kan ju liksom försöka hålla min diet lite grann trots att jag dricker mängder med kolhydrater ;)


Grabbarna diskar och jag och Kajsa får chans att välja musik.

Av Camilla - 12 juni 2008 16:03

Framme hos Kajsa nu efter att vi har handlat mat, vin och en klänning till mig :) Dricker rödvin i sängen som numera står i vardagsrummet, redo att flytta till Gbg.


Blir tacos till middag sen innan den planerade utgången :)

Av Camilla - 12 juni 2008 07:51

Igår när jag kom hem hade älskling tagit ledigt. Han hade städat, tvättat, lagat jättegod middag, köpt vin, blommor och så fick jag en underbar massage innan vi skulle sova :D Jag blev så överraskad och glad! Tack sötnos :) Sånt behövs mitt i all vardag.


Blir jobb på kontoret fram till lunch, sen ska jag på möte på rådhuset och sen till Kajsa :D och Kalle såklart. Blir sista gången vi ses innan dom flyttar :(


Måste öppna fönstrena här, nåt fel på ventileringen tydligen!

Av Camilla - 11 juni 2008 11:28

Kajsa håller på att lägga upp bilder från gårdagen, det vet jag för det har hon sagt.

Av Camilla - 11 juni 2008 07:47

Trevlig middag med jobbet igår. Vi åt tapas och drack drinkar (vissa av oss iaf). Jag åt fläskfilé på spett och champinjoner i vitlök med ett glas rött till och till efterrätt blev det en Pina colada ;)


Efteråt gick jag till Helén där hon och Kajsa hade sin "after work" :) Drack nån öl och tittade på första halvleken av matchen. Sen gick vi iväg till Harrys och såg andra. Känns så kul att Sverige vann med 2-0 :D Kom i säng (soffa) vid 12 och fick sova till 7, skönt.


Kl 9 ska jag iväg på studiebesök på ett ungdomsboende. Kan vara nyttigt att komma iväg från kontoret en stund.







Av Camilla - 9 juni 2008 21:42

Vilket liv det är här utanför, i lilla Mjölby! Jag kan knappt tänka vad jag ska skriva till Kajsa på msn ;) Därför har jag loggat ut nu och ska sova.

Ovido - Quiz & Flashcards