Alla inlägg under juni 2008

Av Camilla - 17 juni 2008 14:15

Nu har han kommit till världen. Anna och hennes man har fått en liten Olle :)

Av Camilla - 16 juni 2008 19:05

Mätt i magen efter köttfärssås och haricovert. Vi ska snart se klart filmen som vi inte orkade se klart igår, lonely hearts killers.


På jobbet idag spelade vi på Em-matcherna . Får se om vi vinner massa miljoner ;)


Av Camilla - 16 juni 2008 15:37

Vilken skur det kom nu! Känns välbehövligt med regn men det får gärna sluta innan jag ska gå till tåget om 20 min ;) Det doftar friskt.


Har fått mycket gjort på jobbet idag. En sån dag känns det extra skönt att gå hem. Börjat med proteindrink till mellanmål nu istället för macka på förmiddagen. Inte det godaste men jag blir mätt och det är huvudsaken.


Imorgon blir det massa spring hela dagen, först redaktionsråd för personaltidningen på morgonen, sen arbetsplatsträff här och sen ska alla kontorsinformatörer bli bjudna på lunch och få information om nån planerad omorganisering. Gratislunch gillar vi ;)


Nu åskar det här och mörkt har det blivit!

Av Camilla - 15 juni 2008 22:16

Blev film och jordgubbar ikväll! Nu är det dags att sova. Hoppas jag kan somna med tanke på att jag sov dom där timmarna på dagen.


Ytterligare en kortvecka, känns skönt. Bara 4 veckor till semestern dessutom :) Kommer gå så fort.


Najty.

Av Camilla - 15 juni 2008 19:46

Sitter med en kopp kaffe efter maten. Jag har ätit fläskkotlett med wokgrönsaker och persiljesmör och älskling har ätit köttbullar och pasta. Har varit duktig och föjlt min low-carb diet vid måltiderna, har inte ätit bröd, pasta, potatis eller ris på en vecka. Tyvärr har det blivit lite mycket syndande mellan måltiderna :P Det blir det ändring på den här veckan!


Den här helgen har jag varit så himla trött, sovit middag i flera timmar varje dag. Det behövdes nog, hoppas att det har gjort mig piggare inför veckan.


Saknar att inte ha Kajsa nära längre. Vem ska jag nu gå hem till och äta lunch när jag vill slippa jobbet ett tag? :) Eller spontant gå ut med och dansa hela natten och dricka dyra drinkar eller fjanta mig med så som bara tjejer kan! All alone i Norrköping helt enkelt.



Av Camilla - 14 juni 2008 18:34

ZLATAN, ZLATAN!

Av Camilla - 14 juni 2008 17:46

Nu jävlar!

Av Camilla - 14 juni 2008 09:25

Frukost till nyhetsmorgon med skinande sol utanför :) En promenad blir det idag. Inte så mycket mer än så är planerat förutom den stora matchen ikväll då som vi självklart ska se! Kanske ska vi till Johans syster också som precis köpt lägenhet, vi ska hjälpa henne att välja färg och måla vid tillfälle.


Lycka till, Kajsa och Kalle med flytten idag!



Ovido - Quiz & Flashcards