Alla inlägg under april 2008

Av Camilla - 21 april 2008 20:39

Alltså outsiders. Var hittar dom alla dårar?! :P

Av Camilla - 21 april 2008 20:08

Det var väldigt givande idag att få träffa socialsekreterare och se verksamheten från ett annat perspektiv. Dom var väldigt trevliga allihop och tog sig tid för att ge mig information. Fick gå hem kl 15 också ;)


Jonas och Rosina var här ikväll och fikad, de hade med sig tårta som var kvar från Jonas födelsedag, en Iron-maidentårta ;) Helt plötsligt dök en parad upp utanför på vår gata, skumt hehe J och jag tog en kort promenad sen, så skönt ute.



Av Camilla - 20 april 2008 21:27

Vi kollar på bourne identity. Får se om vi orkar se klart hela.


Imorgon ska jag inte vara på socialkontorets ledning och service där jag jobbar utan det blir studiebesök på socialkontoret centrum hela dagen där socialsekreterare jobbar med klienterna. Ut i den riktiga världen! I mitt jobb är ju alla klienter bara siffror, kan vara bra att få se hur det går till i verksamheten. I och med det blir det 20 minuter sovmorgon imorgon :) till kl 6 alltså.



Av Camilla - 20 april 2008 19:58

Nu är c-uppsatsen inskickad (igen). Världens huvudvärk har jag fått! Gulliga älskling har lagat middag :) Jag ska göra sallad.

Av Camilla - 20 april 2008 16:09

En timmes promenad i solen blev det idag, jätteskönt. Hoppas att våren är här nu :) Tvättat och handlat har vi hunnit med också. Pratade precis med mamma i telefonen, hon och pappa kommer hit den 2 maj, jag saknar dom!


Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen skriva klart min c-uppsats som trots omarbetning fortfarande inte var tillfredställande för examinatorn. Max två timmar tänker jag lägga på den och hoppas att han äntligen blir nöjd! Suck.


Dirty sexy money ska tydligen vara bra, kanske man ska se reprisen av den först ;)

Av Camilla - 19 april 2008 20:33

Jag älskar Johan :)


Vi dricker rödvin och tittar på körslaget, i pausen blir det Tila tequila på mtv haha

Av Camilla - 19 april 2008 18:34

Jag har städat lite här precis så nu kan vi ha en mysig lördagkväll :) Snart dags att laga mat. Vi har köpt soppa (kelda, orientalisk) som vi ska lägga kräftstjärtar och paprika i. Blir nog gott. Sen glass till efterrätt! Undrar vad man ska titta på på tv, kanske blir det några avsnitt av rapport till himlen

som vi köpt på dvd. Tyckte om den serien när jag var liten och såg den :)


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen matlagning!


Av Camilla - 19 april 2008 11:19

På med leggings och ballerinaskorna och ut i solen :D

Ovido - Quiz & Flashcards