Alla inlägg den 19 april 2008

Av Camilla - 19 april 2008 20:33

Jag älskar Johan :)


Vi dricker rödvin och tittar på körslaget, i pausen blir det Tila tequila på mtv haha

Av Camilla - 19 april 2008 18:34

Jag har städat lite här precis så nu kan vi ha en mysig lördagkväll :) Snart dags att laga mat. Vi har köpt soppa (kelda, orientalisk) som vi ska lägga kräftstjärtar och paprika i. Blir nog gott. Sen glass till efterrätt! Undrar vad man ska titta på på tv, kanske blir det några avsnitt av rapport till himlen

som vi köpt på dvd. Tyckte om den serien när jag var liten och såg den :)


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen matlagning!


Av Camilla - 19 april 2008 11:19

På med leggings och ballerinaskorna och ut i solen :D

Av Camilla - 19 april 2008 09:45

Underbart att vakna upp till strålande sol! Har precis ätit frukost och sitter nu och tittar på nyhetsmorgon.


Inget planerat för dagen förutom att vi ska till systemet och köpa en flaska vin :) En lite längre promenad blir det säkert också.

Ovido - Quiz & Flashcards