Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Camilla - 14 maj 2007 21:08

Den här väskan har jag fastnat för! Fint med silver och så är den lagom stor :-)

Av Camilla - 14 maj 2007 14:43

Ja så ser det ut här idag. Sov jättelänge i morse. Kom helt enkelt inte upp ur sängen. Hade tänkt att jag skulle träna idag, fanns ett medelpass kl 11.30 Alltid skönt att gå på dan så man har det klart. Men jag kom aldrig riktigt igång i morse så jag gick inte :-P Usch vad man har slappat till sig. Tänkte att jag kunde ta en promenad istället men det har inte blivit av..än. Det regnar ju ;-)


Drömde skumma saker i morse. Lite obehagliga saker känns det som att det var. Det var iaf alldeles för osammanhängande för att förklara. Vaknade ur drömmen av att mamma ringde. Tack mammi :-)


Har varit ute på balkongen en stund med katterna :-)  Var ett tag där dom kunde vara ute själva och det räckte med att titta till dom men häromveckan så gick jag ut för att titta till den ena och när jag kom ut så var det tomt på balkongen och så vänder jag mig om och på räcket promenerar pyret!! haha Fick panik. Så nu måste jag passa på dom om dom ska vara där. Och det vill dom ju så gärna vara :-) Massa kul som händer där ute ju! Ibland får jag lite dåligt samvete över att dom måste vara innekatter :-(


I morgon är det föreläsning 10-12 och sen kl 13-17 ska jag jobba. Det känns bra. Vill ha massa pengar så vi kan göra något kul i sommar :-) Så det gäller att inte shoppa så mkt nu utan spara till sommaren. Men en väska skulle jag faktiskt behöva ;-) Har inga "sommarväskor". Har bara svarta och bruna i stort sett. Vill ha en vit eller en i silver :-) 


Funderar på att ta ett bad....med skum! Känns behövligt en regnig dag som denna :-) Bara älsklingen som fattas!

Ovido - Quiz & Flashcards