Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Camilla - 4 maj 2007 09:36

Idag åker vi till Johans familj och hälsar på. Ska bli skönt att komma bort ett tag. Tror att vi stannar till måndag, Johan har tagit ledigt. Jag ska åka in och lämna tentan sen möter Johan upp mig vid Danderyd efter jobbet så åker vi.


Såg igår att jag hade kommit in på en av sommarkurserna  "Ekonomiska tänkandets historia" hm..verkligen min grej..eller?..nää.. Men fanns inte så mycket att välja på. Tror att jag ska gå den bara för att vara säker på att få pengar, vet ju inte hur mycket jobb det bli på SKOP. Men kursen verkar rätt slapp, typ 6 föreläsningar i juni, självstudier i juli (= ledigt ;-)) och nån sorts avslutande lektion i augusti. Får ju pengar hela sommaren då eftersom den håller på vecka 24-34 :-D plus att det förhoppningsvis blir en del jobb och då blir det ännu mer pengar :-)


Ska iväg en sväng till kicks nu och sen Ica för att köpa kattsand :-) Tobbe ska vara kattvakt när vi är borta. Perfekt när han bor typ 50 m härifrån!


Trevlig helg! 





Ovido - Quiz & Flashcards