Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Camilla - 2 oktober 2007 19:08

Jag har precis haft Tobbe här på middag. Vi lagade paprikafisk. Det är sej (med mkt salt och peppar på), matlagningsgrädde, ajvar relish och så ost på toppen. God mat och trevligt sällskap :)


Uppsatslektionen idag var bra. Känns skönt att ha fått lite bättre koll på hur uppsatsen ska se ut och vad man ska tänka på osv. Jag känner mig lite lugnare nu. Tänker ägna resten av veckan åt att fundera kring den och leta litteratur. Sen börjar en ny kurs på måndag så då läggs uppsatsen på hyllan ett tag igen.


Kyle xy och desperate housewives får avsluta min dag :)




Av Camilla - 2 oktober 2007 08:39

Min varannandagsförkylning fortsätter! Idag är en dålig dag. Hostat massa inatt har jag gjort. Inte skola förrän kl 13 idag så det blir en lugn och skön förmiddag. Ska ringa Johan tänkte jag och höra hur det gick att jobba kväll igår. 15-23.30 jobbar han den här veckan. Ledig fredag så då kommer han till mig mitt på dan :D Perfekt för jag har ingen lektion på fredag. Tror jag ska lägga mig på soffan en stund, blev trött.

Ovido - Quiz & Flashcards