Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Camilla - 4 oktober 2007 21:59

Värmen har äntligen satts på här i lägenheten. Inte en dag för tidigt :) Då slipper jag frysa sen när jag går och lägger mig. 

Av Camilla - 4 oktober 2007 17:04

Blev en sväng till Täby centrum för Azra och mig. Hon kom från stan så mötte henne i Täby. Jag tänkte veeeerkligen inte shoppa nåt. Jag provade en skinnkjol på gina som jag har kollat på några ggr men jag tänkte veeerkligen inte köpa den, bara prova ;) Gissa hur det gick? Den fick följa med mig hem :) Tycker den är jättecool. Skyller på Azra att jag köpte den. Hon tyckte jag skulle det. Sorry gumman ;) Det är bara för att stilla mitt dåliga samvete :) Innan vi åkte hem köpte vi kanelbullar (såklart) som vi satt och åt medan vi väntade på tåget. Idag har varit en härlig dag tycker jag :) Nu ska det diskas och sen lagas middag. 



Sol

Av Camilla - 4 oktober 2007 13:48

Har haft en mysig dag med mamma. Vi gick en promenad i det underbara vädret och sen bjöd jag på lunch, rester (falukorv) haha Men det var gott :) Tvättat har jag hunnit med också. Skulle även behöva städa lite smått och diska men det får vänta lite för jag ska iväg och träffa Azra om en stund, ta en fika eller nåt, får se vad det blir. En kanelbulle nånstans kanske :) Har inte blivit så mkt plugg idag men finns inte så mkt jag kan göra på uppsatsen känner jag. Behöver lite hjälp att hitta litteratur så väntar svar på mail från min handledare. Så en härlig dag i solen känns mer lockande :)

Ovido - Quiz & Flashcards