Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Camilla - 24 oktober 2007 18:19

Dagens pluggoutfit kommer här :)


  • "Made in the 80's" tee - Asos
  • Svarta mjukisbyxor - Nån sportaffär
  • Varma socker - Present
Av Camilla - 24 oktober 2007 15:40

Det blev en lång paus från pluggandet efter träningen. Jag åt, tittade lite på tv, tog ett bad och diskade. Så nu ska jag motvilligt sätta igång igen. Alltid när jag tar en paus från pluggandet har jag jättesvårt att komma igång igen. Lika bra att köra på när man har flyt liksom :) Likadant innan jag ska komma igång på morgonen, också svårt! Men behöver nog bara sitta nån timme till idag tror jag.

Av Camilla - 24 oktober 2007 10:51

Jag ska snart pallra mig till friskis och gå på lunchjympa. Det känns jobbigt idag! Känns som jag inte vaknat riktigt trots att jag har varit vaken sen 8 och pluggat sen 9. Man blir rätt seg när man sitter framför datorn och skriver. Men lite träning kanske får mig att vakna :) Eller så blir jag ännu segare.

Ovido - Quiz & Flashcards