Direktlänk till inlägg 9 maj 2007

Sagan om bilen Brum-brum

Av Camilla - 9 maj 2007 14:11

Brum- brum träffar Brumelina


Brum-brum är på väg till Texakomacken för att köpa mat. Det han behöver är bensin. Han går till kassan och där sitter en flick-bil. Brum-brum har alltid önskat sig en kompis. Vad heter du? Säger Brum-brum. Jag heter Brumelima svarar flick-bilen. Vill du bli vän med mig? Frågar Brum-brum. Ja det kan jag väll säger Brumelina. Så dem bestämer att Brumelina ska komma hem till Brum-brum efter jobbet. Senare...pling plong. Oj det är nog Brumelina hoppas hon tycker om blyfri 95. Brumelina kommer inn och hon tycker om blyfri 95. Och dom leker hela tiden tills Brumelina måste gå hem.


Av Camilla 13/6-95 Tisdag. 


haha vad roligt och läsa. Finns fler kapitel dessutom ;-) Vad enkelt allt var.


Vart i skolan idag och precis varit nere i tvättstugan med veckans tvätt :-)  


På Roslagsbanan idag var det två stycken som åt kanelbullar och jag fick en lite obehaglig känsla. Kom fram till att jag associerar kanelbulle med sjukhus haha Luktar ju jämt det i alla cafeterior där. En liten reflektion bara ;-)


Kaa tjiiiing a!


 
 
Anna

Anna

9 maj 2007 15:23

Aha, det låter intressant i alla fall!
Jag läser till socionom och just nu är vi på ekonomi-delen, som INTE är min grej..så är lite opeppad, men för övrigt trivs jag väldigt bra med utbildningen.

http://www.skaninginorrland.blogg.se

 
Anna

Anna

10 maj 2007 13:34

Haha, vad är det för historia?

http://www.skaninginorrland.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 14 augusti 2008 23:26

Ja ska byta blogg. Maila till millan_girl@hotmail.com  (jag var 13 när jag fixade adressen, ok? haha) om ni vill ha adressen....

Av Camilla - 14 augusti 2008 14:06

Det blev en helkväll med världens bästa Helén igår :) Vi drack lite vin och nån drink hemma hos henne och sen blev det studentstället Trappan. En del dans blev det men det stängde kl 1, vilket säkert var bra.   Ikväll ska jag packa inför min lilla L...

Av Camilla - 13 augusti 2008 15:26

Har precis varit på en föreläsning om missbruksvården här i Norrköping. Det var intressant, trots det hade jag svårt att hålla ögonen öppna ;) När jag kommer hem ska jag sova middag. ...

Av Camilla - 13 augusti 2008 08:05

Idag är det onsdag, vilket innebär att det bara är två dagar till jag flyger till London och hälsar på Sefaat :D Blir bara över helgen men bättre än inget. Ska bli så kul, speciellt eftersom jag aldrig har varit där. Dessutom var det längesen nu som ...

Av Camilla - 12 augusti 2008 12:22

Det blev hemmagjorda köttbullar med gräddfil och wokade minimorötter till lunch :) En riktig höjdare! Under resten av lunchen ska jag läsa min bok. ...

Ovido - Quiz & Flashcards