Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Camilla - 26 oktober 2007 15:39

Japp, fick tag på en ny kappa, på hm faktiskt. 998 :- Dyrt för att vara hm men inbillar mig att det är lite bättre kvalitet då. Kändes så :) Jag är iaf jättenöjd med den. Köpte lite andra småsaker också, örhängen, bodylotion och en liten present till min J ;) Han kanske låter mig ta en bild sen.

003

Av Camilla - 26 oktober 2007 10:26

Det var mitt nummer på systembolaget, rekord! Ja, jag hängde på låset haha Jag och massa gubbar (alkisar?) :) Äter lite gröt och ska snart åka till universitetet och lämna in uppgifterna. Sen blir det shopping :D


För er som undrar; På systembolaget i Åkersberga centrum köper man fortfarande vin och sprit vid disk (därav nummerlappen). Öl och cider kan man dock plocka hur man vill, så lyxigt ;)

Av Camilla - 26 oktober 2007 07:47

Nu har Kajsa lämnat mig och begett sig till sin praktik. Men vi ska ses i stan senare och shoppa lite innan Kajsa ska möta sin Karl på centralen :)


Igår bjöd jag på en fiskrätt med bulgur. Vi tittade på du är vad du äter, facebookade och bloggade :P Vi åt också vindruvor, brieost och choklad och planerade lite närmare för middagen imorgon. Det blir tacos!


Ikväll kommer min älskling hem. Härligt, har längtat hela veckan. Men innan dess ska jag diska, handla mat, lämna tenta, titta på jacka och träna :)


Trevlig helg! 

Ovido - Quiz & Flashcards