Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Camilla - 25 oktober 2007 16:50

Uppgifterna som ska in imorgon är klara :) Känns underbart skönt. Nu ska jag slappa en stund, sen ska jag laga middag för vid halv sju kommer Kajsa hit. Hon ska sova här också! Gissar på att hon kommer vara trött och somna direkt efter maten ;)


Imorgon efter jag har varit och lämnat in uppgifterna tänkte jag åka vidare in till stan och titta på en vinterjacka. På MQ I Linköping såg jag en snygg svart parkas från fornarina som jag inte skulle tacka nej till. Dock har jag inte 2400 :- att lägga ut på en jacka :P Kanske kan hitta någon liknande.

Av Camilla - 25 oktober 2007 10:17

Så här svarar Johan på mitt mess när jag skrivit att det äntligen är fredag i morgon och att vi får träffas:


" Men herregud gumman du har väl sett och/eller hört nyheterna?! Folk är ju helt galna på gatorna och hemma i stugorna. Dom ska ju ta bort fredagen och gå direkt till måndagen. Helgen kommer att försvinna helt. Reinfeldt sa att det blir som skärselden. Det tar aldrig slut men staten och alla löntagare kommer att tjäna massor på det här. Synd för oss särbos :( Men det är ju snart februari :D Men det är klart det kommer bli jobbigt..."


haha han är för rolig. Tänk er, ingen helg!

Ovido - Quiz & Flashcards