Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Camilla - 23 oktober 2007 17:45

Strimla 3 kycklingfiléer och bryn i margarin tillsammans med 1 paket bacon i strimlor. Tillsätt 3 dl mjölk och innehållet av en påse gräddsås. Låt småkoka i 5 minuter. Smaka av med 1 dl grädde och 2-3 msk mango chutney.


Den ska jag laga nu! Blir bulgur till idag istället för ris.

Av Camilla - 23 oktober 2007 15:51

Nu har jag bestämt att det är slutpluggat för dagen. Sitter och pratar på msn med Kajsa och Johan :) Kajsa är i Åkersberga nu i flera veckor medan hon gör praktik. Det är kul! På torsdag ska hon få middag hos mig :) Och på lördag också, men då tar hon även med sig sin Karl och Lisa & Christofer. Parmiddag you know :) 


Slänga mig i soffan nu känns lockande.  



Av Camilla - 23 oktober 2007 12:18

Mitt under pluggandet ringer mamma och undrar om hon får bjuda på lunch. Självklart får hon det! :) Hon skulle köpa räksmörgåsar och komma hit med. Perfekt tajming också för jag är superhungrig nu. Går i alla fall bra med pluggandet. Jag känner att det går framåt :) Räknar med att bli klar med en av uppgifterna idag.

Ovido - Quiz & Flashcards