Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Camilla - 17 oktober 2007 15:05

Bara fyra stycken (av 18) kom på lektionen idag :P Skönt tyckte jag. Färre att prata inför och mycket mer hjälp fick vi få som var där :) Sluta tidigare kunde vi göra också. Perfekt.


Ska plugga en stund nu hade jag tänkt och sen 16.30 blir det friskis. Efter det en lång och härlig tv-kväll :D  



Av Camilla - 17 oktober 2007 08:10

Jag börjar gilla det här med outfitbilder ;) Åtminstone dom dagar jag är nöjd med vad jag har på mig :P Blir lite mörka och suddiga bilder tyvärr men får inte till nåt bra ljus.


Snart kommer mamma hit. Hon skulle skriva ut nånting. Sen sticker jag till skolan. Frivillig lektion idag där vi ska berätta om vår utvärdering vi har valt för att få hjälp med granskningen. Känner att jag kan behöva hjälp med den så därför är jag duktig och beger mig dit :) Ha en fin dag!


  • Vit skjorta - Hm
  • Grå klänning - Ellos
  • Gråa strumpbyxor - Lindex 
Ovido - Quiz & Flashcards