Direktlänk till inlägg 17 oktober 2007

God morgon

Av Camilla - 17 oktober 2007 08:10

Jag börjar gilla det här med outfitbilder ;) Åtminstone dom dagar jag är nöjd med vad jag har på mig :P Blir lite mörka och suddiga bilder tyvärr men får inte till nåt bra ljus.


Snart kommer mamma hit. Hon skulle skriva ut nånting. Sen sticker jag till skolan. Frivillig lektion idag där vi ska berätta om vår utvärdering vi har valt för att få hjälp med granskningen. Känner att jag kan behöva hjälp med den så därför är jag duktig och beger mig dit :) Ha en fin dag!


  • Vit skjorta - Hm
  • Grå klänning - Ellos
  • Gråa strumpbyxor - Lindex 
 
 
Lisa

Lisa

17 oktober 2007 10:17

Duktig du är med som beger dig till plugget fast du inte måste :)
Jaaa, parmiddag snart, så rolig :D det enda lite jobbiga är att jag jobbar till sex på lördagen och sen börjar halv sju på söndagen, men ska försöka byta, så jag kan festa till det lite (och även sova över i åberga) :P

http://litenisbit.blogg.se

 
Ingen bild

J

17 oktober 2007 12:38

Söt som vanligt!

 
Evelina

Evelina

17 oktober 2007 19:45

fint!
ja ceasar är jättefin =) skaffar man två katter på en gång är det ju lite lätter med namn, då kan man göra som ni och ta 2 namn som "hör ihop" =)
kram

http://evelinastrand.blogg.se

 
Ingen bild

Sefaat

18 oktober 2007 09:37

tycker också de e kul med dina outfit bilder :) De inspererar ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 14 augusti 2008 23:26

Ja ska byta blogg. Maila till millan_girl@hotmail.com  (jag var 13 när jag fixade adressen, ok? haha) om ni vill ha adressen....

Av Camilla - 14 augusti 2008 14:06

Det blev en helkväll med världens bästa Helén igår :) Vi drack lite vin och nån drink hemma hos henne och sen blev det studentstället Trappan. En del dans blev det men det stängde kl 1, vilket säkert var bra.   Ikväll ska jag packa inför min lilla L...

Av Camilla - 13 augusti 2008 15:26

Har precis varit på en föreläsning om missbruksvården här i Norrköping. Det var intressant, trots det hade jag svårt att hålla ögonen öppna ;) När jag kommer hem ska jag sova middag. ...

Av Camilla - 13 augusti 2008 08:05

Idag är det onsdag, vilket innebär att det bara är två dagar till jag flyger till London och hälsar på Sefaat :D Blir bara över helgen men bättre än inget. Ska bli så kul, speciellt eftersom jag aldrig har varit där. Dessutom var det längesen nu som ...

Av Camilla - 12 augusti 2008 12:22

Det blev hemmagjorda köttbullar med gräddfil och wokade minimorötter till lunch :) En riktig höjdare! Under resten av lunchen ska jag läsa min bok. ...

Ovido - Quiz & Flashcards