Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Camilla - 8 oktober 2007 21:24

Det här får mig att gråta och tänka.

Av Camilla - 8 oktober 2007 19:35

Det blev havregrynsgröt och mackor till middag idag. Tidig frukost? :) Det är roligt det där att man i stort sett äter likadan frukost varje dag utan att tröttna. Att äta likadan lunch och middag varje dag skulle knappt gå.


Apropå att äta. Ikväll i Boston Tea Party ska Fredrik äta en bit av sin egen skinka som Filip skurit ur haha Det är med skräckblandad förtjusning som jag tänker titta på det!

Av Camilla - 8 oktober 2007 18:54

En hitmaskin är han! Riktigt het just nu. Här tillsammans med one republic.

Av Camilla - 8 oktober 2007 15:09

Ny kurs idag, utvärderingsmetoder. Hade lektion 10-13. Har precis ätit en sen lunch.


Hade huvudvärk igår kväll men lyckades somna vid 22-tiden. Men sen vaknade jag vid 23.30 av att mitt huvud höll på att sprängas. Kändes så åtminstone :P Jag kunde inte ligga ned för det gjorde så ont. Blev illamående också så jag gick och spydde. Då började huvudvärken släppa och jag kunde somna. I morse var den borta :)


Nu blir det lite slappande framför tvn.  

Ovido - Quiz & Flashcards