Alla inlägg under oktober 2007

Av Camilla - 13 oktober 2007 11:58

Ätit frukost och tvättat är vad vi har gjort så här långt. Tänkte oss en promenad i solskenet men solen försvann. Det är kallt ute! Ser ut att bli en lugn dag. Ikväll däremot ska vi iväg på middag. Mysigt. Jag är självklart överlycklig över att ha min Johan hemma :) Igår när han kom hem hade jag lagat mat, köpt vin och tänt ljus. Blev en romantisk middag, vid matbordet för en gångs skull :) Vi äter alldeles för ofta framför tvn. Nu är tvätten klar, måste ner och hämta.

Av Camilla - 12 oktober 2007 10:43

Skola 13-16 idag. Sen ska jag hem och laga middag till Johan tänkte jag :) Lite fredagsmys ska vi såklart ha. Har varit rätt effektiv nu på morgonen, städat lite och diskat :) Tänkte plugga lite också innan lunchen. Trevlig helg!

Av Camilla - 11 oktober 2007 19:30

Ikväll fick jag middag hos Tobbe :) Gott kött, bulgur blandat med squash, paprika, rödlök och cocktailtomater och så tsatsiki och kebabsås. Självklart blev det rött vin till och efterrätt, glass (lejonet och björnen), pistage! Så himla gott. En väldigt trevlig kväll. Nu är jag grymt sugen på choklad ;) Tyvärr regnar det, annars hade jag gått och handlat. Kanske slutar regna snart. Alltid härligt att titta på du är vad du äter och äta choklad till hehe

Av Camilla - 10 oktober 2007 23:08

Jag är trött. Han tycker jag låter sur. Han låter sur. Jag blir sur. God natt, älskling.

Av Camilla - 10 oktober 2007 19:48

En god middag hos mamma och pappa fick jag! Alltid mysigt att träffa dom :) Blir snart igen för på lördag är vi bjudna på middag dit, ska tydligen vara oktoberfesttema :) Massa korv och sånt tror jag hehe Det ryktas om ölprovning också.


Rolig föreläsning idag också. Tycker det här med utvärdering är kul :) Kan tänka mig att hålla på med det i framtiden.  


Nu börjar snart bonde söker fru och det vill jag inte missa :) 

Av Camilla - 10 oktober 2007 07:35

Naglarna är färdigmålade, hallonröda och jag är redo för skolan :) Lektion 9-12 idag. Ska gå om 20 minuter så har lite dötid. Inte långt till helg nu. Och helg betyder Johan :D Skönt att veckorna går så fort. Ikväll ska jag äta middag hos mamma och pappa, nice!


Kanske ska packa väskan nu, böcker och lite frukt och så. Ha en bra dag! 

Av Camilla - 9 oktober 2007 20:38

Köpte nya träningsskor idag som jag har invigt. Vilka skor, jag flöög över golvet ;) Det blev ett par svarta reebok. Fick 10 % rabatt eftersom jag är medlem i friskis och svettis :) Bra, bra.


Just nu sitter jag och följer alla kommentarer i den blogg jag länkade till om en 20-årig tjej som har bröstcancer och ska dö. Många tror nu att bloggen är fejk i och med att hon skriver klockslag och datum för när hon ska "somna in". Aktiv dödshjälp är ju inte lagligt i Sverige. Dessutom skriver folk att det verkar konstigt att hon skriver i bloggen när hon är döende och borde vara fullproppad med morfin. Det verkar inte bättre än att det är en bluff! Uppmärksamhet har hon iaf fått i och med att det närmar sig 1000 kommentarer på hennes senaste inlägg :P Jag köpte ett rosa band idag för även om inte just hennes historia är sann så finns det många kvinnor som på riktigt genomlider det.


Blev en sen middag ikväll. Jag tränade till 18.30, sen pratade jag med Johan en stund och sen skulle ju maten lagas också :)


Snart desperate housewives och en kopp te :)



Av Camilla - 9 oktober 2007 09:48

  • Titta på nya träningsskor
  • Hämta ut medicin åt Pyret
  • Handla mat
  • Plugga
  • Träna

Ovido - Quiz & Flashcards