Alla inlägg under oktober 2007

Av Camilla - 2 oktober 2007 08:39

Min varannandagsförkylning fortsätter! Idag är en dålig dag. Hostat massa inatt har jag gjort. Inte skola förrän kl 13 idag så det blir en lugn och skön förmiddag. Ska ringa Johan tänkte jag och höra hur det gick att jobba kväll igår. 15-23.30 jobbar han den här veckan. Ledig fredag så då kommer han till mig mitt på dan :D Perfekt för jag har ingen lektion på fredag. Tror jag ska lägga mig på soffan en stund, blev trött.

Av Camilla - 1 oktober 2007 21:55

Filip och Fredrik, man bara måste gilla dom :) Nu börjar det!

Av Camilla - 1 oktober 2007 13:06

Inlämnandet av referatet gick enligt planerna. Det är alltså inlämnat :P Älsklingen har åkt så dags att längta till fredag igen!


Den här veckan har vi PM-vecka i skolan, vilket innebär att vi ska skriva ett pm för uppsatsen, låta handledaren godkänna det och sen ska det diskuteras i klassen. Det bästa av allt är att det är frivilligt ;) Jag tänker ägna mig åt att leta litteratur till uppsatsen istället. Det känns viktigare för min del. Men imorgon är det lektion, "hur man skriver uppsats" osv. Den tänker jag inte missa!


Handlat mat för veckan har jag gjort också. Köpte även en ny ansiktskräm på apoteket som jag hört är bra. Hoppas den hjälper på min torra hud :)



Av Camilla - 1 oktober 2007 09:18

Johan håller på att göra sig i ordning och packa. Jag är färdig och redo att åka till universitetet och lämna in referatet. Jag får skjuts av J en bit. Förkylningen är bättre igen. Konstigt det där.  Hoppas ni alla får en bra start på veckan :) 

Ovido - Quiz & Flashcards