Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Camilla - 1 juli 2007 19:20

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Såklart


2. Har du sett din bästa vän gråta?

Har ingen BÄSTA vän


3. Vad åt du senast?

En banan


4. Vilket är ditt favoritgodis just nu?

Choklad, alltid!


5. Har du fått någon komplimang idag?

Ja


6. Har du varit med i en rättegång?

Nej


7. Är du polare med grannarna?

"Nä, dom ringer ju Securitas" /Kaj


8. Vilket språk pratar din mamma?

Svenska


9. Vilka länder har du bott i?

Sverige endast


10. Senaste piercingen?

Öronen när jag var 6


11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Två veckor sen till Täby centrum


12. Har du däckat/spytt för att du druckit?

Har jag inte spytt när jag druckit?


13. Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej


14. Har du varit på stranden?

Ja


15. Har du haft en stalker?

Tror inte det. Men det kanske man märker om man haft så..nej!


16. Minns du dina/din musiklärares namn?

Minns en Veiko på låg-och mellanstadiet och Bogdan i högstadiet, som hade polska vargar i skåpet :-P


17. Hur bra är din syn?

Rätt dålig


18. Har du varit på ett party?

Självklart


19. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Helst inte


20. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

Vem av dom?


21. Vilka länder har du varit i?

Sverige, Norge, Danmark, Finland, Grekland, Turkiet, Portugal och Tjeckien


22. Var är dina syskon just nu?

En är i Bulgarien, andra vet jag inte


23. Vad var den senaste drömmen som du minns?

Drömde att vi hade fest i en okänd lägenhet och att mina bröstvårtor syntes genom min tröja haha


24. Vem ringde dig senast?

Mammi


25. Har du färglinser?

Nej


26. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Sov


27. Vad är det första du gör på morgonen?

Kramar Johan


28. Vad ska du göra efter det här?

Ta fram mat för vi ska äta

Av Camilla - 1 juli 2007 19:16

Jag älskar när det är nystädat. Och det är det nu. Vi är också nystädade, tog ett bad precis. Sol har det varit också hela eftermiddagen. Jag satt ute på balkongen ett par timmar, hade jag inte gjort på ett tag. Gullet är och handlar lite middag nu. Skulle ätit fiskpinnar men kände inte för det :-P Så älsklingen ska handla lite gott bröd (om det nu finns det en söndagkväll), kräm och mjölk. Sen blir det matprogram på tv, Per Moberg först och sen Jamie :-)

Av Camilla - 1 juli 2007 11:33

Städning står på schemat idag! Regnar ute så då kan man ju lika gärna göra lite nytta här hemma. Ska bara fixa en "städplaylist" först :-) 

Ovido - Quiz & Flashcards