Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Camilla - 19 juli 2007 23:06

Sefaat gick precis. Vi hyrde Blood diamond, åt popcorn och drack vin med sprite :-) Vi missade dock nästan hela filmen för vi hade så mycket att prata om. Men det behövdes för vi ses inte så ofta. Jag får ta och se filmen i morgon.


Tror jag ska sova snart. Går rätt bra att sova ensam nu. Har ju mina små tigrar som vaktar mig :-) (kan jag ju inbilla mig iaf).



Av Camilla - 19 juli 2007 15:28

Nu har jag varit iväg en sväng och träffat Azra. Vi behövde catch up :-) Vi gick en promenad och satte oss sen på en bänk och försökte få lite sol på oss. Men vädret är bra växlande alltså. Pratade lite om att gå till Tommys ikväll, är ju Tommys tokiga torsdag idag :-P Hon hade hört att många som vi känner brukar vara där på torsdagar och att det är bra drag då :-) Men vi kom inte fram till om vi kände för det eller inte :-P Skulle höras sen.


Nu ska jag lägga mig i sängen och gosa med världens bästa katter! 







Av Camilla - 19 juli 2007 11:11

Nu har jag varit i centrum och handlat lite mat, vin och hämtat paket från laredoute. Hade beställt en top och ett par flip flops men dom verkar vara för små :-( Måste man beställa en storlek större i sånna kanske? Hälen "hängde" ju lite utanför :-P Lämnar nog tillbaka dom, det är ju ändå höst snart! 


På ICA hörde jag ett gammalt par prata: "Tore, GI-rutor va e de för bröd?" "Äh, de e sånt där bantarbröd" haha Va sött tycker jag.  


Vill ha en ny mobil. Sitter och kollar runt lite.  



Ovido - Quiz & Flashcards