Alla inlägg den 20 juli 2007

Lyx

Av Camilla - 20 juli 2007 19:57

Vin och sprite i världens största glas :-D Räcker hela kvällen.

Av Camilla - 20 juli 2007 18:47

Varför råkar jag alltid ha vitt linne på mig när jag lagar köttfärssås? Och inget förkläde. Dömt att misslyckas.

Av Camilla - 20 juli 2007 16:52

Idag har jag verkligen tagit det lugnt. Haft riktigt mysigt faktiskt :-) Började dagen med att se Blood diamond som vi inte såg igår. Hade verkligen missat hela filmen märkte jag haha Men den var riktigt bra. Efter det tog jag en dusch och fixade till mig lite. Åt lunch på balkongen, fiskbullar och potatis :-) Johan hates it så jag passar på när han är borta. Sen gick jag och köpte lite godis. Låg i soffan och läste Cosmo och tjuvstartade med godiset som var tänkt till kvällen, ops. Men tog bara lite ;-) Såg att det var soligt ute så jag satte mig på balkongen och läste. Solen gick i moln, jag la mig på sängen och läste. Solen kom tillbaka och jag gick ut igen :-P Polarn och Pyret sprang också självklart in och ut med mig.


Nu blir det dock paus i mysandet för det finns disk som väntar på mig.


Av Camilla - 20 juli 2007 14:37

Efter ett tags fundering och rekommendation från Sefaat så blev det den här (Sony ericsson s500i) :-D

Ovido - Quiz & Flashcards