Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Camilla - 17 juli 2007 21:27

Det blev "Harsh times" med Christian Bale. Eva Longoria var med också. Var en bra film. Christian Bale spelar ett psyko som blivit skadad av kriget. Mycket våld och droger :-P


Nu ska älsklingen packa snart. Vill inte att han åker :-(

Av Camilla - 17 juli 2007 15:03

Nu ska vi snart bege oss och handla lite middag och hyra film. Älskling åker till Mjölby imorgon så ikväll blir det extra mycket mys :-) Tror jag ska köpa lite jordgubbar och vindruvor och ha till filmen. Det får det bli istället för godis som det har blivit för mycket av på semestern :-P

Av Camilla - 17 juli 2007 10:42

Min huvudvärk igår övergick i nåt migränanfall eller nåt. Huvudvärken blev bara värre och värre så vid 22-tiden gick jag och la mig för att sova bort smärtan men då blev jag jätteillamående och låg och spydde i tre timmar! Jag trodde att jag skulle dö! Eller jag ville dö rättare sagt för jag mådde så jävla dåligt! Huvudet höll på att sprängas och så illamående på det...och jag var inte ens bakis :-P Johan var gosig, han tog fram spyhink till mig och massa papper och frågade om jag ville ha nåt. Han är fin :-)


Idag är lite av huvudvärken kvar men inget mot igår. Tror att jag ska ta en promenad nu medan J tränar.

Ovido - Quiz & Flashcards