Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Camilla - 11 juli 2007 17:23

Man blir så nostalgisk när man tittar på gamla bilder. Och förvånad över hur snabbt tiden går. För 1 år sen såg vi ut så här :-)

Av Camilla - 11 juli 2007 16:04

Dagen är typ slut och vi har inte kommit igång med nånting. Inte städat, inte börjat packa, inte diskat och jag har inte plattat håret som jag tänkt. Det vi har gjort däremot är ätit och sovit haha som dom barn vi är. Lite solning har det blivit också och lite gos :-) Så allt tråk har vi alltså skjutit upp. 


Börjar med att platta håret.  




Av Camilla - 11 juli 2007 07:48

6-10 idag, gäsp!  Fick väl inte in tvätten i maskinen förrän närmare 7 men det var bra jobbat ändå tycker jag :-) Nu har vi ätit frukost och solen skiner här utanför.


Lite städning och packning blir det idag också. I morgon bär det av till Varberg. Ska bli kul. Jag och älsklingen har planerat en tripp till Göteborg, kanske Liseberg och en utekväll i Varberg ;-) Annars hoppas jag på fint väder så vi kan bada och sola lite också.


Hoppas att jag får mina paket från Laredoute  och Asos idag! Vill ha med.

Ovido - Quiz & Flashcards