Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Camilla - 26 juli 2007 19:19

Nu är vi tillbaka från mammas och pappas place. Där har vi sovit, solat och ätit lunch. Gick både dit och hem och det är nog minst en timmes promenad sammanlagt, känns bra att ha rört på sig för omväxlings skull. På vägen hem stannade vi dock och köpte cola och godis haha Känns inte lika bra. Men det är bakisdag idag så då får man ;-) Tänk vad många anledningar man kan komma på till att äta godis!


Blir mackor till middag nu för vi vaknade så sent idag = åt frukost sent = åt lunch sent.  En bra sak med att semestern tar slut sen är att man kommer in i lite bättre matrutiner och kanske även träningsrutiner. Siktar på det ;-)



Av Camilla - 26 juli 2007 12:35

Efter vår middag igår med en del vin så pratade jag med Tobbe och fick höra att han och hans kompis skulle till tegel. "Vi följer med" skrek jag :-P Johan var inte lika förtjust men tegel blev det. Tyvärr kom vi dit väldigt sent och så var det världens längsta kö. Löning ju. Så vi hann bara vara där en timme. Och det första som händer när vi kommer in är att någon spiller vin på mig, vitt som tur var. Jag hade svart på mig också så det syntes inget men blev rätt blött! Träffade på lite folk jag kände men annars var det rätt värdelöst att vara där en timme bara. Skulle bli efterfest hos Tobbes kompis sen men det blev inte så mycket av den. Jag somnade i soffan och de andra var rätt trötta dom också :-P


Mår ganska dåligt idag faktiskt. Illamående. Typiskt när det är en sån fin dag :-) Johan och jag ska iaf bege oss till mamma och pappa och ta in deras post för de är bortresta så vi tänkte passa på att sitta ute där hos dom och sola lite. Det är dagens planer.  

Ovido - Quiz & Flashcards