Alla inlägg den 16 juli 2007

Ont

Av Camilla - 16 juli 2007 18:06

Har världens huvudvärk som inte ger med sig. Blir bara värre och värre. Har legat i sängen i några timmar nu och t.om sovit en stund men nej, den ger inte upp!



Av Camilla - 16 juli 2007 10:23

Igår kom vi hem från äventyret i Varberg. Ska försöka mig på en liten sammanfattning dag för dag :-)


I torsdags åkte vi. Jag, Johan, mamma och pappa. Jag hade fått början till urinvägsinfektion haha Men tack vare mina superdunderdroppar som jag fick i  Prag när jag hade urinvägsinfektion där (för exakt ett år sen by the way) så klarade jag resan. Tog väl 6-7 timmar ner. Fick en drink när vi kom fram som slog till direkt haha Hade bara ätit lite mackor på vägen. Kvällen bestod sen av massa ätande och drickande. Somnade rätt tidigt. 


fredan (den trettonde) skulle jag och Johan åka in till Göteborg. Datumet gjorde sig påmint för det var strul i trafiken och vi fick vänta tre timmar på vårt tåg. TRE TIMMAR! Det skulle komma en ersättningsbuss efter 45 min var det sagt men den hade bara plats för typ 4 pers visade det sig. Vi kom iaf in till Göteborg till slut. Mitt humör var väl inte det allra bästa då :-P Men solen sken åtminstone där! Inne i Gbg gick vi in på Liseberg men vi åkte ingenting. Johan tycker inte om sånt och jag kände inte för att leta upp andra åkpartners :-P Så vi tog en shoppingtur istället. Jag köpte en väska (en stor grå) och en klänning, båda på rea. Det blev en svart skjortklänning från h&m (madonnakollektionen) för halva priset :-D Det blev inte så mycket mer än en shoppungrunda. Vi var trötta och åkte hem. Vid station möttes vi av mamma, pappa, mormor och morfar. Morfar ville titta på några som spelade i socitetsparken :-) Vi tittade en stund och sen gick vi hem och åt middag och drack massa vin :-) 


Lördagen började med en sväng på stan i regnet. Blev en tur till Falkenberg också där det var kräftfestival. Vi åt skaldjurstallrik och drack öl. På kvällen (efter ytterligare massa alkohol) gick jag och älsklingen ut. Tog en öl med mamma och pappa först sen fortsatte vi själva. Var hur mycket folk som helst ute längs gatorna. Var ju nån raggarfestival där så alla stod och kollade på bilarna. Jag och Johan gick runt lite på stan sen gick vi in på ett ställe. Jag tog en drink och Johan en öl och så dansade vi :-) Men jag börjar nog bli gammal för vid ett ville jag hem och ärligt talat så har jag svårt att bli sådär riktigt full som man kunde bli förut :-)


Igår när vi åkte hem kom det där fina vädret som vi hade väntat på. Typiskt. Vi hann iaf med en promenad längs vattnet innan vi åkte hem.


Idag blir det en dag i solen! 

Ovido - Quiz & Flashcards