Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Camilla - 22 juli 2007 12:29

Idag fyller min bror, Tobias 21 år! Ska gå över dit snart med några presents.  Världens bästa lillebror är han. Igår tog han med mig på fest med sina kompisar. Han ser alltid till att jag har det bra när vi är ute och på fest. Ibland lite väl överbeskyddande kanske :-) Men såna är väl bröder.


Festen igår var rolig. Kom massa tjejkompisar till Tobbe dit som var jättetrevliga. Dom pratade om Johan, att dom hade hört så mycket bra om honom av Tobbe. Det var kul :-)  En barndomskompis till Tobbe som har flyttat till Finland var där också. Var roligt att träffa honom igen. Annars var festen som fester brukar vara. Vi drack, pratade och dansade. Jag var sugen på att gå ut men det var inte alla som var så det blev inte så. När vi skulle hem så ångrade jag inte det en sekund. Så skönt att bara ha fem minuter hem :-D Var hemma vid 3 tror jag. Pratade lite med Johan innan jag somnade. Verkar som att han stannar i Mjölby tills i morgon. 


Nej, nu kommer nog mamma och pappa snart så ska vi gå till Tobbe. Hej så länge.

  



Ovido - Quiz & Flashcards