Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Camilla - 21 juli 2007 15:10

På hatthyllan!

Av Camilla - 21 juli 2007 12:51

På min promenad i det underbara vädret nyss så gick alla möjliga tankar genom mitt huvud. Allt från vad jag ska ha på mig ikväll om det blir utgång till mer seriösa saker ;-) Gick förbi fotbollsplanen vid gymnasiet där jag gick och kom att tänka på när jag hade en flört med en kille och gick dit för att titta när han spelade fotbollsmatch. Sånt där som de flesta gjort nån gång i sitt liv :-) När väl den tanken hade dykt upp så kom jag att tänka på många av de killar jag har haft att göra med. Sefaat sa häromdan att hon tänkt på att de flesta tjejkompisar man har runt omkring sig nuförtiden är tillsammans med riktigt bra killar. Otroligt med tanke på att listan över alla konstiga, oseriösa, dumma killar man har stött på i sina dar kan göras betydligt längre än den över de bra :-) Kanske inte är så för alla men för mig har det varit så och för en del runtomkring mig. Är det bara ren tur nu att man har hittat nån bra? Ja menar efter alla knäppisar så måste de ju dyka upp nån bra till slut. Rent statistiskt alltså :-) Eller har man blivit äldre och mognare och därför lärt sig att uppskatta de fina killarna och inse direkt vilka man ska hålla sig borta från. Kanske har killar i ens egen ålder helt enkelt växt upp. Till viss del åtminstone ;-)


Tänkte också på hur vuxen man börjar bli. Folk i ens närhet blir sambos (även jag), skaffar barn, förlovar sig och t.o.m gifter sig! Man har parmiddagar for god's sake:-D Tiden bara går fortare och fortare känns det som.


Jag tänker nog för mycket ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards