Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Camilla - 4 juli 2007 22:31

Efter några dagars semester med slappande här hemma bestämde vi oss för att göra en utflykt idag. Med tanke på det halvdåliga vädret så blev det museum :-) Inte varje dag man besöker ett sånt. Det blev iaf Naturhistoriska museet. Lätt att hitta dit och så ligger det relativt nära. Det fanns mycket att se, tror inte ens att vi hann/orkade se allt. Men jag tror att vi lyckades pricka in de roligaste utställningarna. Den roligaste är den där man får testa massa saker. Jag blev som ett barn på nytt när jag "sprang" runt där :-) Hela fyra timmar orkade vi till slut med på museet.


Efter det åkte vi vidare in till stan på bio. Efter lite mat på donken så blev det Spiderman 3. Tyckte den var jättebra! Hann även in en sväng på hm innan filmen och nu grämer jag mig jättemycket över ett snyggt linne som jag såg men inte köpte. Ett grårandigt, långt linne med fickor i typ silkesaktigt tyg. Tokigt. 


Blir nog sängen snart, me tired. Så gonatt! 

Ovido - Quiz & Flashcards