Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Camilla - 24 juli 2007 22:51

Har precis ätit goda frallor och druckit te, provade nyponte. Det var väldigt gott.


I morgon ska jag försöka gå upp i hyfsad tid igen. Har sovit så länge dom senaste tre dagarna och jag mår inte bra av det. Känns mig slö och deprimerad typ. Funderar på att ta en morgonpromenad med J om han inte ska träna vill säga för då går jag själv.


Börjar bli lite sugen på att shoppa höstkläder ;-) Ingen risk att det känns avlägset den här sommaren. Gillar kjolen nedan från hm. Tror det skulle vara snyggt med färgglada strumpbyxor till och nån skjorta eller blus. Och  pumps! :-)



Av Camilla - 24 juli 2007 17:42

Min mobil har kommit! Jobbigt att vänta på att den ska laddas. Vill ju fingra lite :-P Får bli hela kvällen sen.


Nu ska vi äta hemmagjorda hamburgare :-D Är så hungrig, har bara ätit frukost idag.  

Av Camilla - 24 juli 2007 14:03

Igår eftermiddag kom Johan ÄNTLIGEN hem. Underbar som han är, hade han med sig vin och en film. En riktigt mysig kväll hade vi.


Idag har vi inte kommit långt. Vaknade ganska sent, åt frukost, tittade på några avsnitt av sex and the city, la oss sen i sängen och åt chips och pratade om framtiden :-) Kanske dags att duscha och fixa till sig nu. Vi måste handla lite idag. Finns ingen mat hemma.





Ovido - Quiz & Flashcards