Alla inlägg under juli 2007

Av Camilla - 9 juli 2007 18:47

Idag blev det shopping i ett regnigt Stockholm. Johan var sugen på det och jag är ju inte den som tackar nej till en shoppingrunda :-) Jag kom hem med en svart top med knappar och ett halsband och älsklingen köpte en hood-tröja, två t-shirtar, skor och en klocka. Var inte mer än rättvist att han kom hem med massa mer saker än jag då jag shoppar bra mycket oftare ;-) Köpte födelsedagspresent till mamma också som fyller år på lördag. Det blev ett presentkort på hennes nya favoritaffär, Oasis :-) och en bok om John Lennon, skriven av hans första fru.


Trots en massa shopping så var nog ändå höjdpunkten på dagen när vi såg Will Ferrell :-D Han stod utanför NK och pratade med lite folk. Han har ju svensk fru. Vi gick in i gallerian en stund och när vi kom ut stod han kvar på andra sidan gatan och pratade så vi stod och tittade en stund haha


Nu måste jag få mat!

Av Camilla - 8 juli 2007 17:49

Marit Bergman har gjort en cover på Justins my love. Check it out http://www.youtube.com/watch?v=sw-4caox9-U



Av Camilla - 8 juli 2007 14:52

Jag hos mamma igår. Pappa tog kort innan han åkte till farmor och farfar för att visa för dom.

Av Camilla - 8 juli 2007 14:30

På schemat idag stod endast handling och det har vi nu avklarat. Blev korv med bröd till lunch :-P Orka stå och laga både lunch och middag. Till middag blir det iaf GI-lasagne :-) Squash istället för lasagneplattor och mozzarella på toppen. Den är så himla god.


Vet inte riktigt vad man ska hitta på resten av dan. Ösregnar idag också så det blir väl en innedag. Jag håller på och läser en bok nu som jag läste för kanske fem år sen, "när Lucy Sullivan skulle gifta sig" av Marian Keyes. Den har väl gått som serie på tv också har jag för mig. Det är en bra och lagom lättsam bok :-) Sen måste jag se reprisen av "what about Brian" också för missade det i onsdags :-)


Ehm..det var väl allt för nu 



Av Camilla - 7 juli 2007 16:38

Jag kom precis hem från mamma. Vi har gått promenad i ösregnet (härligt med svensk sommar) och ätit jordgubbar. Fick med mig en flaska rött vin hem för jag kom på att jag var sugen på det och att systemet hade stängt. Snäll mamma :-)


Jag och Johan hade tänkt grilla idag med mamma och Tobbe men idag har det faktiskt varit den gråaste och tristaste dagen på länge så vi hoppar de.


Lånade ett paraply när jag gick hem som katterna leker med nu. Eller en leker den andra är livrädd haha Jag vecklade ut paraplyet (trots att man inte får göra det inne ;-)) och då fick Pyret världens tjockaste svans och reste ragg. Kul att reta dom lite ;-)
Av Camilla - 6 juli 2007 18:18

Idag har jag gjort följande: Plattat håret, sovit middag (i brist på saker att göra), gått promenad med älsklingen, fikat hos Tobbe.


Johan tycker att jag har varit på konstigt humör idag. Inte arg och inte glad, bara skum haha Uttråkad har jag varit!! Vet att man inte ska klaga när man är ledig men nu gör jag det ändå ;-) Nästa vecka måste det bli full rulle! Åker till Varberg på torsdag och det ser jag fram emot. 


Snart ska vi laga middag (kyckling med grönpeppar) och se sällskapsresan. Lånade boxen av Tobbe. Tror att det blir S.O.S. 


Önskar alla en trevlig kväll!

Av Camilla - 6 juli 2007 09:46

På rea! Sänkt från 447 till 178 kr :-) Gillar svart och vitt ihop.

Ovido - Quiz & Flashcards