Direktlänk till inlägg 29 juli 2007

Terminator 3

Av Camilla - 29 juli 2007 22:59

njaa, tyckte inte om den. Blir lätt distraherad till sånna filmer också. Jag tänker på andra saker, börjar hålla på med mobilen och sånt :-P Älsklingen däremot sitter koncentrerad och stannar till och med upp i en tugga av sin macka när det händer nåt spännande :-) Fast jag tror inte heller att han tyckte filmen var så bra.


I morgon inbillar jag mig att jag ska gå upp kl 7 och powerwalka innan frukosten ;-) Tror inte ens själv på att jag kommer klara det!


Sov gott allihopa. I'll be back ;-) 



 
 
Lisa

Lisa

30 juli 2007 08:03

Haha ja man är ju inte dum och betalar dyra pengar för lyxmat om man kan få det gratis ;) det kunde tyvärr inte vi få eftersom det nog bara fanns typ pizza och liknande på campingen :P
Hur gick det, var du uppe och powerwalkade imorse? :) dutktigt värre! Vi är med duktiga, håller på att tvätta nu minsann! :)

http://litenisbit.blogg.se

 
Ingen bild

Sef

1 augusti 2007 09:28

"Älsklingen däremot sitter koncentrerad och stannar till och med upp i en tugga av sin macka när det händer nåt spännande" hahaha, fan va kul. Vet precis vad du pratar om, ibland blir man orolig att de ska glömma bort att andas ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 14 augusti 2008 23:26

Ja ska byta blogg. Maila till millan_girl@hotmail.com  (jag var 13 när jag fixade adressen, ok? haha) om ni vill ha adressen....

Av Camilla - 14 augusti 2008 14:06

Det blev en helkväll med världens bästa Helén igår :) Vi drack lite vin och nån drink hemma hos henne och sen blev det studentstället Trappan. En del dans blev det men det stängde kl 1, vilket säkert var bra.   Ikväll ska jag packa inför min lilla L...

Av Camilla - 13 augusti 2008 15:26

Har precis varit på en föreläsning om missbruksvården här i Norrköping. Det var intressant, trots det hade jag svårt att hålla ögonen öppna ;) När jag kommer hem ska jag sova middag. ...

Av Camilla - 13 augusti 2008 08:05

Idag är det onsdag, vilket innebär att det bara är två dagar till jag flyger till London och hälsar på Sefaat :D Blir bara över helgen men bättre än inget. Ska bli så kul, speciellt eftersom jag aldrig har varit där. Dessutom var det längesen nu som ...

Av Camilla - 12 augusti 2008 12:22

Det blev hemmagjorda köttbullar med gräddfil och wokade minimorötter till lunch :) En riktig höjdare! Under resten av lunchen ska jag läsa min bok. ...

Ovido - Quiz & Flashcards