Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Camilla - 2 januari 2008 19:07

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag skaffade ett jobb vid sidan om studierna, jag var med när en katt (Pyret

sötnosen) avlivades.



2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Pyret då.

5.Vilka länder besökte du?

Sverige och så kryssningen till Finland då. Kanske räknas trots att vi inte gick iland :P


6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mer pengar, resa


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
25 sept




8. Vad var din största framgång 2007?
Jag klarade alla mina kurser utan omtentor

9. Största misstaget?
Hm..vet inte

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte ens en förkylning tror jag.

11. Bästa köpet?
Min trench :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder helt klart


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vår blivande vindsvåning :)


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Umbrella!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror gladare :) Det var ett bra år!


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen hos mamma och pappa.


19. Blev du kär i år?

Blir kärare för varje dag :)


20. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy, Desperate Housewives och Ugly Betty.

21. Bästa boken du läste i år?
Läser duck-city just nu som jag började med i slutet av året och den är riktigt bra!

22. Största musikaliska upptäckten?
30 seconds to Mars


24. Något du önskade dig och fick?
En klocka

25. Något du önskade dig men inte fick?
Snö

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Åt middag med Johan och familjen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att Johan inte flyttade i September.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Feminin ;)

29. Vad fick dig att må bra?
Johan, middagsgäster, träning


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law

31. De bästa nya människorna du träffade?
Micke på SKOP som jag sedan pluggade med hela hösten :)

Av Camilla - 2 januari 2008 14:48

Bra har det gått med uppsatsen idag. Det känns skönt att ha kommit igång ordentligt igen utan att fastna.


Tobbe ställde in vår fika förra veckan så han kommer idag istället och dricker kaffe med mig och Johan :) Sen blir det friskis! 

Av Camilla - 2 januari 2008 08:56

Om uppsatsen ska bli klar inom rimlig tid, det vill säga innan januari är slut, som är mitt mål, så måste jag nog sitta resten av dagarna den här veckan. Känns tungt måste jag säga. Men bara jag kommer igång kanske det går ut av bara farten? Fast hade ju självklart hellre legat i soffan hela dan med älsklingen som är ledig :)


Träna ska jag göra idag också. Jag har ju lovat att 2008 ska bli ett bra träningsår :) Funderar på att börja på spinning nästa vecka när jag måste köpa nytt kort. Hört att det är riktigt bra för förbränningen ;) Blir nog ett månadskort eftersom jag  inte kommer bo här hela terminen. 


Så, nu kör vi.  

Ovido - Quiz & Flashcards