Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Camilla - 1 januari 2008 19:19

I år tänkte jag faktiskt ha ett sånt där typiskt och töntigt nyårslöfte :) Jag vill börja äta bättre och fortsätta träna ordentligt. Brukar inte ha nyårslöften men i år känner jag att jag vill det :) Om jag väl bestämmer mig så brukar jag lyckas men ofta bara under en period. Ibland äter jag jättebra och tränar bra under en längre tid och sen under några månader sköter jag mig inte alls. Dags för en sund period igen som gärna får vara lite längre.


MEN nyårsdagen är inte en bra dag att börja med sådana löften (hörde jag på nyhetsmorgon) för då behöver kroppen socker och fett efter gårdagens alkoholintag. Därför blir det godis ikväll ;)

Av Camilla - 1 januari 2008 13:59

Det blev jag och min Johan som skålade in det nya året tillsammans! Vi åt en mycket god trerätters och hade det mysigt och romantiskt :) Vi orkade inte gå iväg nånstans så vid tolvslaget stod vi tillsammans ute på balkongen och skålade och tittade på fyrverkerierna :) Sen gick vi in och åt mackor haha Och somnade sen gott.


Att det bara var vi två hindrade inte oss från att ta bilder, på varandra :P

Ovido - Quiz & Flashcards