Alla inlägg den 18 januari 2008

Nu

Av Camilla - 18 januari 2008 14:54

Dricker latte och pluggar. Uppsatsen flyter på och latten är god, känns rätt nice :)


Älsklingen kommer hem om några timmar. Var inte säkert att han skulle komma idag då han lånat lastbil inför flytten imorgon, han tänkte att det var jobbigt att köra den i mörkret och i mycket trafik. Som tur är kunde han gå lite tidigare från jobbet och kommer alltså och myser med mig ikväll redan :D 

Av Camilla - 18 januari 2008 11:28

Fisk (sej)

Purjolök

Krossade tomater

Creme fraiche

Cayennpeppar

Ris

Av Camilla - 18 januari 2008 11:21

Gick och handlade på ica och var i stort sett klar så kommer jag på att jag tagit ur mitt visakort ur plånboken och lagt i en annan mindre väska som jag hade häromdan. Hoppades att jag skulle lagt tillbaka det i plånboken men det hade jag såklart inte. Jag ställde ner min korg och gick hem för att hämta kortet. När jag kommer hem ligger det inte i lilla väskan, får då ett svagt minne av att jag lagt det i väskan jag hade men i ett fack och inte i plånboken (but why?) Det hade jag mycket riktigt gjort och alltså haft kortet i väskan hela tiden. Suck. Jag gick tillbaka till ica och där stod min korg snällt och väntade :)

Av Camilla - 18 januari 2008 10:12

Flaggan är på halv stång här utanför, varför?

Ovido - Quiz & Flashcards