Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Camilla - 15 januari 2008 22:00

Vad hon är härlig Gynning :) Love her! Vill ni ha barn mer eller mindre efter att ha sett programmet? :)


Nu ska jag ringa älsklingen och säga god natt, sen blir det sova.  

Av Camilla - 15 januari 2008 19:08

Jag var jättetrött innan jag skulle träna så jag bestämde mig i stort sett för att inte gå men så fick jag ryck typ 20 min innan och gick ändå :) Det känns bra nu kan jag lova. Dock hade jag jävligt ont i rumpan från gårdagens spinning haha men det gick över efter ett tag.


Nu blir det dusch, sen middag, sen Ugly Betty (om det är nya avsnitt, nån som vet? ) Och jag tänker inte missa Gynning kl 21 :) 

Av Camilla - 15 januari 2008 15:40

Nu får det vara slutpluggat för idag. 5 timmar intensiv tid har det nog blivit. Det går alltså framåt. Ändå hann jag med en liten powernap efter lunch ;)


Nu ska jag ta det lite lugnt innan spinningen. Plåstra om mina skavsår kan vara en idé.  

Av Camilla - 15 januari 2008 09:29

Hade tänkt prova danspasset idag på friskis men så lyckades jag få en plats på spinning i stället, kl 18. Kör nog på spinningen.

Av Camilla - 15 januari 2008 09:17

Känner mig hyffsat pigg när jag vaknar på morgonen vid 8 men sen efter frukost när jag ska sätta igång och plugga blir jag jättetrött och vill bara krypa ner i sängen igen :P Men idag är jag fast besluten att inte göra det! Har mycket att göra om jag ska bli klar med uppsatsen innan nästa vecka är slut (mitt mål nu).


Önskar er en fin dag :) 

Ovido - Quiz & Flashcards