Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Camilla - 7 januari 2008 22:39

Jaha, mina vänner. Det är en dag imorgon också :) God natt!

Av Camilla - 7 januari 2008 19:24

Det blev yoghurt och mackor till middag. Inte så bra efter träning kanske men gott var det :) Tror jag ska plugga en stund nu och titta efter jobb kanske. Såg ett idag på migrationsverket men då skulle man ha 60 p statistik också och det har jag inte.

Av Camilla - 7 januari 2008 15:54

Nu ska jag iväg och träna jympa och köpa nytt kort. Det blir ett månadskort som jag kan använda till allt, spinning, jympa, gym osv. 400 spänn, inte så farligt tycker jag. Jag kommer framförallt gå på spinning och jympa har jag tänkt. Ett danspass startar den här terminen, skulle vara kul att testa :)


Hej så länge 

Av Camilla - 7 januari 2008 11:50

Älsklingen har åkt och jag är återigen ensam. Tomt är det. Ledigheten har gått fort! Hoppas det fortsätter att gå fort för jag längtar efter att få flytta in i nya lägenheten och att börja jobba :)


Inga direkta planer för veckan förutom uppsatsen och träning. Kanske lite shopping också, har ju presentkort kvar :) Men det är också allt jag har, har 80 kr kvar på mitt konto och har ingen aning om när jag får pengar nästa gång. Tur att jag har världens bästa pappa som gav pengar till friskiskort :D Dessutom ska jag sälja lite kurslitteratur och så brukar farmor skicka pengar. Dessutom har älsklingen pengar såklart. Jag ska nog överleva :)  

Ovido - Quiz & Flashcards