Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Camilla - 8 januari 2008 19:32

Omtentan som jag gjorde innan jul, som egentligen inte var en omtenta eftersom jag inte gjort den alls, såg jag nu att jag klarade :D Alla tentor är med andra ord avklarade nu. Känns sjukt skönt :D Om allt går som planerat så har jag min examen om några veckor.

Av Camilla - 8 januari 2008 19:01

Oj vad jag är barnslig och tycker den rubriken är kul ;) Polarn har fyra vita leksaksmöss som hon sparkar under soffan hela tiden. Så kul när jag måste under och leta :P Vissa favoriter har hon också så det gäller att hämta fram rätt. Ju nyare desto mer omtyckt :)


Nu ska jag kolla på unga mammor på 5.an

Av Camilla - 8 januari 2008 15:16

Jag blir så irriterad när jag ser mammor som går med barnvagnar och röker! Också pappor för den delen men det är oftast mammor jag ser. Hur kan inte en liten bebis, ett barn vara motivation nog att sluta röka? Om mammorna inte rökte när de var gravida, vilket jag verkligen hoppas att de inte gjorde, varför börja igen? Ibland blir man bra konfunderad över människan.

Av Camilla - 8 januari 2008 13:39

Nu har jag åtminstone kommit igång med dagens planer. Jag har ätit lunch, duschat och bytt om och varit och handlat :) Köpte bla. äppelpäron eller päronäpplen eller var dom hette. Måste jag prova sen :) Bokat spinningpass har jag gjort också till på måndag kl 19. Jag har varit på kanske två spinningpass i hela mitt liv så jag är nybörjare. Ska bli kul att prova igen!

Av Camilla - 8 januari 2008 11:26

Det är nåt allvarligt fel på mig. Jag är trött jämt! Gick upp vid 8, åt frukost, kollade lite saker på datorn. Var skittrött så gick och la mig i sängen och sov i två timmar! Två värdefulla pluggtimmar borta ju. 


Dags för lunch snart och sen måste jag gå och handla mat. Efter det blir det massor av timmar med uppsatsen. Ska träffa en tjej också som ska köpa en bok av mig. Välbehövliga pengar :)

Ovido - Quiz & Flashcards