Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Camilla - 4 januari 2008 22:21

Jag tänkte lägga mig och läsa en stund nu och sen sova. Har somnat så sent varje kväll på sistone så vore skönt att somna lite tidigare, om jag kan.


God natt!

Av Camilla - 4 januari 2008 19:28

Nu har vi ätit middag, god pastasås. Vi hade tyvärr glömt köpa champinjoner så Johan gick för att köpa det men så hade han glömt plånboken så han kom hem igen och så struntade vi i champinjonerna, så kallt ute :P


Kl 20 ska vi kolla på på spåret ;) Filip och Fredrik ska ju vara med. Enda anledningen till att jag tittar :) Dom är bäst! 


Mör i kroppen efter träningen är jag. En massage skulle inte vara helt fel, älskling? :) 

Av Camilla - 4 januari 2008 15:40

Få besökare idag, kanske dags för ett inlägg :) Börjar bli trött på att skriva om att jag jobbat med uppsatsen. Men det är ju det jag gör hela dagarna, ett tag till. Handlat mat har vi precis varit och gjort tillsammans med resten av Åkersberga! Snart ska jag iväg och träna, ska bli skönt!


Sen är det helg, en helg utan onyttigheter :) Inget godis, chips, läsk, skräpmat, bullar, kakor, glass och allt vad som kan tänkas locka. Det ska jag nog klara. Tre dagar nu utan en enda liten onyttig sak :) Och inte ätit något efter kl 19. Tänkte försöka i några veckor utan nåt onyttigt men sen vill jag ju kunna äta godis nån gång i veckan, för godis är min stora last :) Speciellt choklad.


Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards