Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Camilla - 17 januari 2008 21:34

Jag känner mig grymt rastlös! Tittar lite på handbollen men har inte helt ro till det. Trots att det går bra för Sverige :) Vet inte vad jag vill hitta på. Orkar inte göra nåt heller direkt :P Orkar inte plugga, har inte lust att läsa nåt, inte städa, inte sova. Fast blir väl att jag går och lägger mig och försöker sova och ligger där i några timmar och tänker på miljontals saker. 23-14 till Sverige nu!

Av Camilla - 17 januari 2008 17:55

Om knappt två månader fyller jag år och då önskar jag mig en laptop :) Varför inte en rosa?

Av Camilla - 17 januari 2008 16:02

Jag saknar dig!

Av Camilla - 17 januari 2008 15:07

Lillebrollan var här och drack kaffe förut. Han hjälpte mig med några tabeller till min uppsats också, ville ha dom bredvid varandra i worddokumentet men det gick inte så bra för mig :P Som tack var jag snäll och lät han låna vår skrivare. Vilken syster man är.


Ska avboka mitt spinningpass, orkar inte spinna idag. Kanske blir ett jympapass imorgon istället. 



Av Camilla - 17 januari 2008 11:08

Redan suttit och skrivit i två timmar. Känns skönt att komma igång tidigt. Vill ju bli klar med den här (skiten) uppsatsen snart :P Är avundsjuk på dom som hade sin opponering igår och alltså är i stor sett klara nu. Vill också.


Jag förtjänar en paus nu tycker jag ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards